L O A D I N G

Pretraga proizvoda

Najčešći Kvarovi i Problemi Određenih Modela Automobila - Saznajte Šta Vas Potencijalno Može Zadesiti

blog-img

1. Volkswagen Golf (posebno Golf 5 i Golf 6)

Problemi sa brizgaljkama i turbinom

Kod dizel verzija (TDI motori), problemi sa injektorima (brizgaljkama) su česti zbog začepljenja ili nepravilnog rada, što rezultira gubitkom snage i lošijom ekonomičnošću goriva.
Turbine na ovim modelima često stradaju zbog nepravilnog održavanja, poput neredovne zamene ulja ili vožnje na niskim obrtajima.
Kvarovi na DSG menjaču

Kod modela sa DSG automatskim menjačem, može doći do trzaja prilikom promene brzina ili potpunog otkazivanja mehatroničke jedinice. Redovan servis i zamena ulja u menjaču mogu produžiti njegov vek trajanja.
 

 

2. BMW Serija 3 (E90 i F30)

Problemi sa lancem bregaste osovine

Benzinski motori (N47 i N20) poznati su po problemima sa lancem bregaste osovine, koji može puknuti ili preskočiti zupce, uzrokujući ozbiljna oštećenja motora. Održavanje na preporučenim intervalima je ključno.
Električni problemi

Problemi sa elektronikom, poput otkazivanja senzora za pritisak u gumama, centralne brave i multimedijalnog sistema, nisu retki. Vlasnici često prijavljuju kratke spojeve u sistemima zbog vlage.
 

 

3. Renault Megane (posebno 2. generacija)

Problemi sa elektronikom

Renault Megane je poznat po učestalim kvarovima na elektronici, uključujući otkazivanje električnih podizača stakala i problema sa senzorima za ESP i ABS.
Kvarovi na upravljačkom sistemu

Vlasnici često prijavljuju kvarove na servo sistemu upravljanja, što otežava vožnju. Uzrok je često u kvaru na pumpi servo upravljača.
 

 

4. Opel Astra (H i J generacija)

Problemi sa EGR ventilom i DPF filterom

Kod dizel verzija, začepljenje EGR ventila i DPF filtera je uobičajeno, posebno kod vozača koji ne voze duže relacije. Ovo može izazvati gubitak snage i prekomerno trošenje goriva.
Curenje ulja

Na modelima sa benzinskim motorima, curenje ulja na zaptivkama poklopca ventila je čest problem. Ovo može dovesti do zagađenja sistema za paljenje.
 

 

5. Audi A4 (posebno B7 i B8)

Problemi sa kvačilom i plivajućim zamajcem

Kod modela sa manuelnim menjačem, često dolazi do habanja kvačila i plivajućeg zamajca, što izaziva vibracije i buku prilikom vožnje.
Kvarovi na motorima sa direktnim ubrizgavanjem (TSI motori)

Kod benzinskih motora sa TSI tehnologijom, problem sa nakupljanjem čađi na ventilima je čest, što uzrokuje gubitak snage i neujednačen rad motora.
 

 

6. Toyota Corolla (posebno modeli pre 2010.)

Problemi sa automatskim menjačem

Kod starijih modela sa automatskim menjačem, problemi sa solenoidima i curenjem ulja iz menjača su uobičajeni. Redovna provera nivoa i zamena ulja u menjaču može sprečiti ozbiljne kvarove.
Korozija na izduvnom sistemu

Vlasnici starijih modela često prijavljuju rđu na izduvnim cevima, posebno na spojevima, što može izazvati buku i gubitak performansi.
 

 

7. Škoda Octavia (posebno dizel verzije)

Problemi sa dual-mass zamajcem

Kao i kod Audija i Volkswagena, problemi sa plivajućim zamajcem su česti kod Octavije, posebno kod vozača koji često voze u gradu.
Slab kvalitet prednjih oslanjanja

Prednji trap kod starijih modela Octavije može biti sklon bržem habanju, što izaziva škripanje i loš osećaj upravljanja.

 

8. Ford Focus (posebno MK2 i MK3)

Problemi sa servo upravljačem

Kod Focusa, kvarovi na elektrohidrauličnom servo sistemu nisu retkost. Simptomi uključuju otežano upravljanje i pojavu lampice za servo sistem na instrument tabli.
Kvarovi na zamajcu i kvačilu

Kod dizel verzija sa manuelnim menjačem, plivajući zamajac i kvačilo su skloni bržem habanju, naročito kod gradske vožnje. Redovna provera i pravovremena zamena su neophodni.
Električni kvarovi

Vlasnici Focusa često prijavljuju probleme sa električnim sistemima, uključujući kvarove na brisačima, senzorima i centralnoj bravi.
 

 

9. Hyundai i30 (posebno prve generacije)

Problemi sa kočionim sistemom

Kod starijih modela, diskovi i pločice su skloni prebrzom trošenju, što može izazvati vibracije pri kočenju.
Problemi sa kvačilom

Kod manuelnih verzija, habanje kvačila je uobičajeno, često praćeno neujednačenim radom menjača.
Rđa na podvozju

Kod vozila koja su izložena lošim vremenskim uslovima, podvozje i pragovi su skloni koroziji.
 

 

10. Fiat Punto (posebno Grande Punto)

Problemi sa servo upravljačem

Električni servo sistem kod Punta može prestati da funkcioniše, što otežava upravljanje. Popravka obično uključuje zamenu servo motora ili kompletne jedinice.
Slab kvalitet zadnjeg trapa

Kod modela sa višegodišnjim stažom, zadnji trap je sklon bržem habanju, što izaziva buku i lošu stabilnost tokom vožnje.
Električni problemi

Vlasnici često prijavljuju kvarove na elektronici, uključujući senzore motora, električne prozore i centralno zaključavanje.
 
11. Mercedes-Benz C-Klasa (W204 i W205)

Problemi sa injektorima kod dizelaša

Kod dizel motora, injektori su skloni začepljenju, što uzrokuje nepravilno sagorevanje goriva i povećanu potrošnju.
Problemi sa zračnim ogibljenjem (AirMatic)

Kod modela opremljenih sistemom vazdušnog ogibljenja, kvarovi na kompresoru ili balonima su česti. Ovi kvarovi utiču na visinu vozila i udobnost tokom vožnje.
Rđa na vratima i blatobranima

Kod određenih modela, rđa se može pojaviti na donjim delovima vrata ili oko rubova blatobrana, posebno kod vozila starijih od deset godina.

 

 
12. Peugeot 308 (posebno prve generacije)

Problemi sa sistemom hlađenja

Kod benzinskih motora, problemi sa termostatom i curenje rashladne tečnosti su česti. Ovo može izazvati pregrevanje motora.
Kvarovi na oslanjanju

Prednji trap i amortizeri na ovom modelu skloni su bržem habanju, što rezultira škripanjem i lošim upravljanjem.
Električni problemi

Elektronika, uključujući greške na tabli sa instrumentima i problematične senzore za parkiranje, često pravi probleme vlasnicima.
 

 

13. Nissan Qashqai (posebno prva generacija)
Problemi sa kvačilom kod manuelnih verzija

Kvačilo na Qashqaiju prve generacije ima kraći vek trajanja, posebno kod intenzivne gradske vožnje.
Problemi sa panoramskim krovom

Vlasnici često prijavljuju curenje vode kroz panoramski krov, što može oštetiti unutrašnjost vozila.
Elektronika i senzori

Senzori za mrtvi ugao, ESP i kamere za vožnju unazad su skloni kvarovima, što otežava vožnju.
 

 

14. Honda Civic (posebno 8. generacija)

Problemi sa zadnjim vešanjem

Kod modela iz ove generacije, zadnje vešanje može izazvati neravnomerno trošenje guma zbog nepravilnog nagiba točkova.
Slab kvalitet laka

Lak na određenim modelima je sklon ljuštenju, posebno kod automobila izloženih suncu ili lošim vremenskim uslovima.
Kvarovi na alternatoru

Alternator je sklon pregrevanju, što može uzrokovati probleme sa punjenjem akumulatora i napajanjem električnih sistema.

 

15. Volkswagen Tiguan (posebno prva generacija)

Problemi sa DSG menjačem

Kod automatskih DSG menjača, trzaji pri promeni brzina ili kašnjenje u reakciji su česti problemi. Pravilno održavanje i zamena ulja u menjaču na svakih 60.000 km može značajno produžiti vek trajanja.
Problemi sa senzorima motora

Senzori pritiska i protoka vazduha često prouzrokuju greške, uključujući slabije performanse motora i povećanu potrošnju goriva.
Kvarovi na turbo punjaču

Kod dizel verzija, turbo punjač može otkazati zbog začepljenja ili prekomerne upotrebe na kratkim relacijama. Redovno čišćenje i vožnja na većim obrtajima smanjuju rizik od kvara.
 

 

16. Opel Astra (posebno J generacija)

Problemi sa EGR ventilom

Kod dizel verzija, ventil za recirkulaciju izduvnih gasova (EGR) se često začepljuje, što uzrokuje gubitak snage i prekomernu emisiju dima.
Oslabljeni zadnji amortizeri

Zadnji amortizeri su skloni bržem habanju, naročito kod vozila koja često prevoze težak teret. Ovo se manifestuje lošijom stabilnošću na putu i povećanim naginjanjem u krivinama.
Problemi sa grejačima

Kod dizelaša, grejači mogu oslabiti, što otežava startovanje motora u hladnim vremenskim uslovima.
 

 

17. Renault Captur (posebno prve generacije)

Problemi sa softverom menjača (EDC)

Kod automatskih menjača, greške u softveru mogu uzrokovati trzaje ili nepravilan rad. Ažuriranje softvera često rešava problem.
Rđa na pragovima

Kod starijih modela, pragovi i donji delovi vrata su skloni pojavi korozije, naročito ako vozilo nije redovno prano.
Kvarovi na displeju instrument table

Elektronika, uključujući ekran instrument table, može otkazati ili pokazivati netačne informacije.
 

 

18. Toyota Corolla (posebno E12 i E15)

Problemi sa pumpom goriva

Kod određenih modela, pumpa goriva može otkazati, što otežava startovanje motora i izaziva gubitak snage.
Oštećenja na zadnjem mostu

Kod vozila sa velikim brojem pređenih kilometara, zadnji most je sklon habanju, što izaziva buku i lošije upravljanje.
Problemi sa kvačilom kod manuelnih verzija

Habanje lamela kvačila je česta pojava, naročito kod gradske vožnje.
 

 

19. Subaru Forester (posebno treća generacija)

Problemi sa CVT menjačem

Kod automatskih verzija sa CVT menjačem, pregrevanje i trzaji pri vožnji su česti problemi. Redovna zamena ulja u menjaču je ključna za sprečavanje skupih kvarova.
Problemi sa senzorima kiseonika (lambda sonda)

Lambda sonda se često kvari, što uzrokuje lošije performanse motora i povećanu potrošnju goriva.
Pojava rđe na haubi i rubovima blatobrana

Iako su Subaru modeli poznati po kvalitetu, korozija na haubi i rubovima blatobrana je uobičajena kod starijih Forester modela.
 

 

20. Kia Sportage (posebno treća generacija)
Problemi sa elektronikom klima uređaja

Klima uređaj može prestati da hladi zbog kvarova na električnim relejima ili kompresoru.
Kvarovi na prednjim farovima

Prednja svetla su sklona bržem pregorevanju, što zahteva česte zamene sijalica.
Rđa na zadnjim vratima

Kod modela koji se voze u područjima sa puno soli na putevima, zadnja vrata su sklona pojavi korozije.
 

 

21. Mazda 3 (posebno BK i BL generacije)

Problemi sa korozijom

Korozija je veliki problem kod Mazde, naročito na rubovima blatobrana, pragovima i donjem delu vrata. Redovno održavanje i zaštita podvozja su ključni za očuvanje karoserije.
Problemi sa katalizatorom

Kod benzinskih verzija, katalizator može postati neefikasan, što izaziva povećanu emisiju štetnih gasova i slabije performanse motora.
Problemi sa ručnim menjačem

Ručni menjač je sklon bržem habanju zupčanika, naročito kod intenzivnije vožnje.

 

Kako se nositi sa učestalim kvarovima?

Redovno održavanje: Poštujte intervale servisa za zamenu ulja, filtera i drugih vitalnih delova.

Pravovremena dijagnostika: Ako primetite bilo kakve simptome problema (zvukove, treperenje lampica na tabli, gubitak snage), obratite se stručnjaku za dijagnostiku.
Za kvalitetne rezervne delove svih marki i modela automobila, posetite Mare Auto Parts – vaše sigurno mesto za pouzdanu i brzu nabavku auto delova. Izbegnite nepotrebne troškove uz prave delove za vaš automobil!

https://mareautoparts.rs/

Slični članci

icon-img

Besplatno slanje

Besplatno slanje preko 15000rsd

icon-img

Kontakt

Kontaktirajte nas za pomoć na: +38166447220

icon-img

Povraćaj novca

U slučaju neodgovarajuceg dela moguć povraćaj novca ili zamena u roku od 14 dana

icon-img

Sigurna kupovina

Kupićete pravi deo za Vas